| TEZ YAZARI |
DANIŞMAN |
YIL |
TEZ ADI |
| Yağmur ÖZTÜRK |
Doç. Dr. Ayça ÇEBİ |
2025 |
Öğretmenlerin Dijital Yeterliliklerini Geliştirmeye Yönelik Kitlesel Açık Çevrimiçi Ders Tasarım Önerisi |
| Neslihan Nebioğlu |
Prof. Dr. Ünal ÇAKIROĞLU |
2025 |
Ortaokul Öğrencilerinin Blok Tabanlı Programlama Platformlarında Bilgi İşlemsel Yaratıcılık Becerisini Sergileme Süreçlerinin İncelenmesi |
| Atila Şimşit |
Prof. Dr. Ünal ÇAKIROĞLU |
2025 |
Sorgulayıcı Öğrenme Yaklaşımında Üretken Yapay Zeka Kullanımının Eğitsel Robotiksel Bağlamında İncelenmesi |
| Atakan Koçhan |
Doç. Dr. Ali Kürşat ERÜMİT |
2025 |
Proje Tabanlı Öğretim Yaklaşımına Uygun İşlenen Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersinin Öğrencilerin Bilişsel Süreçlerine Etkileri |
| İbrahim ARSLAN |
Doç. Dr. Esra KELEŞ |
2024 |
Eğitimde yapay zeka kullanımına yönelik akademisyen görüşlerinin incelenmesi |
| Sevilay CİNCİL |
Dr. Öğr. Üy. Alper ŞİMŞEK |
2024 |
Aktif Öğrenme Modeline Dayalı Etkinlilerin Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilişim Etiği Farkındalıklarına Yansımaları |
| Berkay MUMCU |
Doç. Dr. Ayça ÇEBİ |
2024 |
Anlık Bildirimlerle Desteklenen Çevrimiçi Öğrenmenin Öğrencilerin Derse Katılım, Öz Düzenleme ve Akademik Erteleme Davranışlarına Etkileri |
| Kübra KESİK |
Doç. Dr. Yasemin KARAL |
2024 |
Çevrimiçi Akran Geribildiriminin Ortaokul Öğrencilerinin Performans ve Motivasyonları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi |
| Nurgül Çakır Demiray |
Doç. Dr. Ayça ÇEBİ |
2024 |
Öğretmenlerin Teknoloji Kabulünde Dijital Yeterliklerin Rolü |
| Aslıhan YAZICIOĞLU |
Dr. Öğr. Üy. Alper ŞİMŞEK |
2024 |
3D Blok Tabanlı Kodlamanın Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi İşlemsel Düşünme ve Uzamsal Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi |
| Özkan KOMAR |
Dr. Öğr. Üy. Alper ŞİMŞEK |
2024 |
Oyunlaştırılmış Tasarım Temelli Öğrenme Etkinliklerinin Özel Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Bilişse ve Duyuşsal Becerilerine Etkilerinin İncelenmesi |
| Sevinç PARLAK |
Prof. Dr. Hasan KARAL |
2024 |
Programlama Öğretimi İçin 3 Boyutlu İşaret Dili Avatar Destekli Çevrimiçi Ortam Tasarlanması |
| Mürvet ŞİMŞEK |
Doç. Dr. Esra KELEŞ |
2024 |
Çocuklarda Problemli İnternet Kullanımına İlişkin Ebeveynlere Yönelik Eğitsel Videoların Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi |
| Neriman TOKEL |
Prof. Dr. Hasan KARAL |
2023 |
3 Boyutlu İşaret Dili Avatarı Destekli Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Envanterinin Geliştirilmesi |
| Merve YILDIRIM |
Prof. Dr. Ünal ÇAKIROĞLU |
2023 |
Ortaokul Öğrencilerinin Eğitsel Robotik Etkinliklerindeki Matematiksel Düşünme Becerilerinin Belirlenmesi |
| Volkan SELÇUK |
Prof. Dr. Ünal ÇAKIROĞLU |
2023 |
Makine Öğrenmesi Etkinliklerinin Öğrencilerin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisini Geliştirme Potansiyellerinin Belirlenmesi |
| Hanife KIRIMLI |
Prof. Dr. Ünal ÇAKIROĞLU |
2023 |
Robotik Kol ile 3 Boyutlu Baskı Uygulamalarının Öğrencilerin Uzamsal Becerilerine Etkisi |
| Emre Zengin |
Dr. Ögr. Üyesi Yasemin KARAL |
2022 |
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencileri İçin Geleneksel Oyunlara Dayalı Algoritmik Düşünme Becerisinin Değerlendirilmesine Yönelik Test Geliştirme |
| Seda YAVUZ TONYALI |
Doç. Dr. Kürşat ERÜMİT |
2022 |
Çizge Teorisine Dayalı Bilgisayarsız Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Tutumlarına, Bilgi İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkileri |
| Tuğçe KARADENİZ |
Doç. Dr. Ali Kürşat ERÜMİT |
2022 |
Oyun tabanli uyarlanabilir sistemlerde öğrenci degerlendirmesi icin bir model tasarımı |
| Engin KÖŞELİ |
Doç. Dr. Zeynep TATLI |
2022 |
Dijital öyküleme ile sunulan problem durumlarının algoritma öğrenme sürecine etkisi |
| Abdullah Tosun |
Dr. Ögr. Üyesi Yasemin KARAL |
2022 |
Disiplinlerarası Yaklaşıma Dayalı Robotik Temelli Eğitim Etkinliğinin Pozitif Teknolojik Gelişim Çerçevesinde İncelenmes |
| Aleyna Kelleci |
Doç. Dr. Sakine ÖNGÖZ |
2022 |
Aday öğretmenlere yönelik düzenlenen bir e-mentorluk programının etkililiğinin değerlendirilmesi |
| Ahmet Fazıl Çolak |
Doç Dr. Dr. Ali Kürşat ERÜMİT |
2022 |
Ortaokullarda yapay zeka öğretimi için geliştirilen kurs planı ve içeriklerin öğrencilerin üstbilişsel davranışlarına etkisi |
| Erkan FIRINCI |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2022 |
Ortaokul Öğrencileri İçin Programlama Öğretimine Yönelik Oyun Tabanlı Bir Ortamın Tasarım Süreci |
| Sultan CANSIZ |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2022 |
Programlama Öğretimine Yönelik Geliştirilen Uyarlanabilir Oyun Ortamının Ortaokul Öğrencilerin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Etkisi |
| Uğur ERYILMAZ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ YASEMİN KARAL |
2022 |
Çevrimiçi Öğrenme Ortamında Yapılandırılmış Rollerin Etkisinin Sosyal Buradalık Açısından İncelemesi |
| Sümeyye BAYRAKTAR FIRINCI |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2022 |
Tarih öğretimine yönelik üç boyutlu sanal ortamın tasarım süreci |
| Aslı CİHAN |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2021 |
Robotik öğretiminde farklı kodlama ortamları kullanmanın öğrencilerin problem çözme süreçlerindeki düşünme becerilerine etkisi |
| İlknur ÖZYILMAZ |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2021 |
Blok Tabanlı Kodlama Ortamlarında Yürütülen Yaşam Temelli Öğrenme Etkinliklerinin Soyutlama Becerisi Gelişimine Etkisi |
| Furkan KALYONCU |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2021 |
Bilgisayar Sistemlerinin Temel Kavramlarına Yönelik Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Tasarlanması ve Geliştirilmesi |
| Sefa ÖZMEN |
DOÇ. DR. ALİ KÜRŞAT ERÜMİT |
2021 |
Aday Öğretmenlerin Mesleki Ve Psikososyal Gelişimlerine Yönelik Bir E-Mentörluk Sisteminin Tasarlanması |
| Şeyma KAYA |
DOÇ. DR. ZEYNEP TATLI |
2021 |
Ölçme Değerlendirmeye Yönelik Bir Web 2.0 Aracı (EDA)'nın Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi |
| Eser KARDENİZ |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ALPER ŞİMŞEK |
2021 |
Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Bilgisayarsız Kodlama Etkinliklerine İlişkin Görüşleri ve Yeterlilikleri |
| FADİME SUCU |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2021 |
Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin bilişim teknolojileri ve yazılım dersini çevrimiçi yürütme süreçlerine adaptasyonlarının incelenmesi |
| MUSTAFA DİZDAR |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2021 |
Robotik kodlama öğretiminde durumlu öğrenme yaklaşımı kullanımının öğrencilerin gerçek hayat problemlerini çözme |
| Göksel ÇELENK |
DOÇ. DR. ZEYNEP TATLI |
2020 |
Web 2.0 destekli ölçme-değerlendirmeye yönelik öğretmen adaylarına verilen eğitimin değerlendirilmesi |
| Şeval BİLGİ |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2020 |
Programlama sürecinde içsel bilişsel yük oluşturan kaynakların belirlenmesi |
| FATİH AYAN |
DR. ÖĞR. ÜYESİ MUHAMMET BERİGEL |
2020 |
Video destekli çevrimiçi öğrenme ortamlarında akademik performansa etki eden faktörler: İngilizce dersi örneği |
| Esra AYDOĞDU |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ALPER ŞİMŞEK |
2019 |
Bilgisayarsız etkinlikler sürecinde öğrencilerin algoritmik düşünme becerilerinin incelenmesi |
| Mustafa CİVELEK |
DR. ÖĞR. ÜYESİ YASEMİN KARAL |
2019 |
Robotik kodlama eğitiminde akren öğretici olarak özel yetenekli öğrencilerin değerlendirilmesi |
| Murat ŞARMAN |
DR. ÖĞR. ÜYESİ SAKİNE ÖNGÖZ |
2019 |
Yetişkin eğitimine yönelik elektronik kitap geliştirilmesi ve kullanıcı görüşlerinin alınması Ordu Örneği |
| Özkan KALKAN |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2019 |
Teknoloji Entegrasyonuna yönelik düzenlenen hizmet içi eğitimlerin etkinliği konusunda öğretmen ve akademisyenlerin önerileri |
| Emine Selin AYGÜN |
DOÇ. DR. ALİ KÜRŞAT ERÜMİT |
2019 |
Problem çözme öğretimine yönelik oyunlaştırılmış uygulanabilir bir zeki öğrenme sisteminin tasarlanması |
| Nursel UĞUR |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2019 |
Bilgisayarsız ortamda bilgisayar bilimi öğretiminde yanstıcı düşünme etkinliklerinin bilgi işlemsel düşünme becerileri geliştirmede etkisi |
| Yılmaz Bahadır KURTOĞLU |
DOÇ. DR. MUHAMMET BERİGEL |
2019 |
Artırılmış gerçeklik uygulamalarının bilişim teknolojileri ve yazılım derslerinde öğrenme süreçlerine etkisi |
| Betül ER |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2019 |
Üstbilişsel stratejilerle zenginleştirilen öğretimde programlama becerilerindeki değişimin incelenmesi |
| Eda SAKA |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2019 |
Eğitsel amaçlı sanal gerçeklik oyunlarına yönelik araştırmaların incelenmesi: Bir metasentez çalışması |
| Güven ŞAHİN |
DOÇ. DR. ALİ KÜRŞAT ERÜMİT |
2018 |
Ortaokul Seviyesinde Programlama Öğretimi İçin Bir Yöntem Önerisi |
| Hasan ŞEN |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2018 |
Mobil eğitim yazılımlarındaki arayüz elemanlarına yönelik öğrenci tercihlerinin belirlenmesi |
| Sefa KAHYAR |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2018 |
Çevrimiçi öğrenme ortamlarında sorgulama topluluğu gerçekleşme düzeyinin öğrenme analitikleri ile belirlenmesi |
| Mücahit ÖZTÜRK |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2018 |
Ters yüz sınıf modelinde öğrencilerin öz-düzenleyici öğrenme becerilerinin gelişiminin incelenmesi: Yabancı dil dersi örneği |
| Mehmet Zülküf MOLLAMEHMETOĞLU |
DOÇ. DR. SAKİNE ÖNGÖZ |
2018 |
Ortaokul öğrencilerinin elektronik ders kitabı tasarım tercihlerinin belirlenmesi |
| Suheda YILDIZ |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2018 |
Blok tabanlı kodlama ortamında problem çözme süreçlerinin incelenmesi |
| Melek ATABAY |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2017 |
Yetişkinlerin çevrimiçi öğrenme ortamlarındaki çalışma alışkanlıklarının belirlenmesi |
| Merve AYDIN |
DOÇ. DR. ALİ KÜRŞAT ERÜMİT |
2017 |
Uzaktan öğretici yeterliliklerinin ve yeterlilik boyutlarının belirlenmesi |
| Murat ATASOY |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2017 |
İşitme engelliler sınıf öğretmenleri için içerik oluşturma yazılımının geliştirilmesi: Alisyazar |
| Mustafa ALTUNTAŞ |
DOÇ. DR. SAKİNE ÖNGÖZ |
2017 |
Web teknolojilerinin ev ödevi uygulamalarında kullanımının öğrenci ve öğretmen yönüyle değerlendirilmesi: 7. sınıf matematik dersi örneği |
| Emine TİMUÇİN |
DOÇ. DR. ZEYNEP TATLI |
2017 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Konulu Çevrimiçi Seminerlerin Değerlendirilmesi |
| Servet KILIÇ |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2016 |
Eşzamanlı çevrimiçi öğretimde sorgulama topluluğu modeli çerçevesinde bilişsel buradalık ile akademik başarı ilişkisinin incelenmesi |
| Eda BAKIR |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2016 |
Sınıf öğretmeni adaylarının dijital vatandaşlık seviyelerinin dijital vatandaşlık alt boyutlarına göre incelenmesi |
| Dilara Arzugül AKSOY |
DOÇ. DR. SAKİNE ÖNGÖZ |
2016 |
Üstün yetenekli öğrencilerin ihtiyaçlarına yönelik bilgisayar alanı destek eğitim etkinliklerinin tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi |
| Göksu BAKİ |
DOÇ. DR. MUHAMMET BERİGEL |
2016 |
Uzaktan eğitim ile yürütülen bir tezsiz yüksek lisans programında kurumsal desteğin incelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi örneği |
| Gülbahar MERVE ŞILBIR |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2016 |
İşitme engelli öğrencilere yönelik yürütülen teknoloji tabanlı bir projenin okul üzerindeki etkilerinin eğitimde değişim süreçleri çerçevesinde incelenmesi |
| Muharrem AYDIN |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2016 |
İhak (Mooc) sunmanın öğretim üyeleri ve kurum açısından çıktılarının incelenmesi |
| Neslihan ATEŞ |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2016 |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümü öğretmen adaylarının internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi |
| Özlem ÇAKIR |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2016 |
Bilgi ve iletişim teknolojileri içerikli hizmetiçi eğitimlerin verimliliğine etki eden faktörler |
| Aslı KOCAOĞLU |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2015 |
Beyin temelli öğrenmeye dayalı ağ günlüğü sitesinin öğretim sürecindeki etkilerinin incelenmesi |
| Ebru TURAN GÜNTEPE |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2015 |
Eğitim fakültesindeki öğretim elemanlarının eş merkezli halka modeline göre teknoloji entegrasyon sürecini değerlendirme |
| Rukiye BAYRAKTAR |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2015 |
Öğretmenlerin eğitim teknolojileri kullanım düzeylerinin belirlenmesi: Ölçek geliştirme çalışması |
| Adem BAYRAKTAR |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2015 |
Çevrimiçi derslerin verimliliğini etkileyen faktörlerin belirlenmesi |
| Elvan KOL |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2015 |
Farklı programlardaki öğretim elemanlarının uzaktan eğitim ortamlarına uyum aşamalarının incelenmesi |
| Seyfullah GÖKOĞLU |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2014 |
Sistem tabanlı teknoloji liderliği modeliyle öğrenme ortamlarına teknoloji entegrasyonunun değerlendirilmesi |
| Mücahit ÖZTÜRK |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2014 |
Uzaktan eğitimde öğretimi ayrıntılama kuramına göre yapılan programlama öğretiminin değerlendirilmesi |
| Adil YILDIZ |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2014 |
Opensimulator ile 3B sanal kampüs, sanal sınıf tasarımı ve uygulanması |
| Hüseyin YILMAZ |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2014 |
Bilgisayar iç donanım birimleri ile ilgili kavram yanılgılarının giderilmesinde video ve 3B animasyonların etkisi |
| Turgay ERDEMİR |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2014 |
Uzaktan eğitimde bulut bilişim teknolojileri ile proje tabanlı öğrenme uygulaması |
| Pınar KEFELİ |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2013 |
Öğretim sürecinde etkileşimli tahta kullanımına yönelik geliştirilen bir hizmet içi eğitim kursu ve yansımaları |
| Canan ÇOLAK |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2013 |
Sanal dünyalarda düzenlenen İngilizce iletişim kurma etkinliklerinin öğretmen adaylarının öz yeterlik inancına ve sosyal bulunuşluklarına etkisi |
| Necati TAŞKIN |
PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU |
2012 |
Çoklu öğrenme ortamının okul öncesi öğrencilerinin sayı kavramı gelişimine etkisi |
| Tuğba KOCADAĞ |
DOÇ. DR. SAKİNE ÖNGÖZ |
2012 |
Öğretmen adaylarının dijital vatandaşlık düzeylerinin belirlenmesi |
| Pınar DEMİREL |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2012 |
Bir sosyal ağ ortamı ile desteklenen fizik dersinin değerlendirilmesi |
| Mehmet KOKOÇ |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2012 |
Karma mesleki gelişim programı sürecinde ilköğretim sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi deneyimleri üzerine bir çalışma |
| Bülent KANDEMİR |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2012 |
Hareket tabanlı öğrenme materyalinin tasarımı uygulanması ve değerlendirilmesi |
| Ayşenur ÖZLÜ |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2012 |
Hasta hakları çalışanlarının danışma ihtiyacına yönelik çevrimiçi mesleki gelişim programının değerlendirilmesi |
| Yasin YALÇIN |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2012 |
Türkiye'de uzaktan eğitim programları için akreditasyon standartlarının Delphi tekniğiyle belirlenmesi |
| Tuğba BAHÇEKAPILI |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2011 |
Teknoloji destekli öğretim konusunda bilişim teknolojileri öğretmen adayları ile sınıf öğretmeni adaylarının işbirliği süreci ve bu süreçteki deneyimleri |
| Semra FİŞ ERÜMİT |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2011 |
Web tabanlı uzaktan eğitimde ders materyali tasarımı, uygulaması ve materyal tasarım kriterlerinin belirlenmesi |
| Yiğit Emrah TURGUT |
PROF. DR. KADİR TÜRK |
2011 |
Video konferans yoluyla verilen derslerde verimliliğe etki eden faktörler |
| Semra Müşra BEKTAŞ |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2011 |
İlköğretim branş öğretmenlerinin BİT teknolojilerini öğrenme ve öğretme sürecine entegrasyonunda bilişim teknolojileri formatör öğretmeninin rolü |
| Nurşen KÜÇÜKSÜLEYMAN |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2011 |
Web destekli eğitime bir örnek: Jeoloji mühendisliği lisans programında sanal polarizan mikroskop uygulamaları |
| Lokman ŞILBIR |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2011 |
İşitme engelli öğrencilerin Türkçe okuma yazma becerilerinin geliştirilmesine yönelik görsel yardım paketi: GÖRYAP |
| Ayça ÇEBİ |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2011 |
Bulanık çok kriterli karar verme yöntemleri ile öğrenci performanslarının değerlendirilmesi |
| Memnüne PEKŞEN |
PROF. DR. KADİR TÜRK |
2011 |
İlköğretim öğretmenlerinin teknolojiyle öğrenme-öğretme süreçlerini bütünleştirme düzeylerine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi |
| Neslihan KARACA |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2010 |
Bilgisayar destekli animasyonların grafik çizme ve yorumlama becerisinin geliştirilmesine etkisi: ?Yaşamımızdaki sürat örneği? |
| Zeynep ŞAHİN TİMAR |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2010 |
Çoklu zeka kuramına göre hazırlanan web destekli materyalin öğrenci başarısına etkisinin değerlendirilmesi |
| Ömer Faruk URSAVAŞ |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2010 |
İlk ve ortaöğretim öğretmenlerinin teknoloji korku düzeylerinin belirlenmesi |
| Emrah ÇAĞLAYAN |
DOÇ. DR. ESRA KELEŞ |
2010 |
Web tabanlı grafik örgütleyici yazılımının geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi |
| Ekrem BAHÇEKAPILI |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2010 |
Eş zamanlı çevrimiçi bir öğrenme ortamı tasarımı |
| Erhan ÇİFTÇİ |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2009 |
İşitme engelli öğrenciler için hazırlanan bilgisayar destekli yazılı anlatım becerisi geliştirme materyalinin tasarımı, uygulanması ve değerlendirilmesi |
| İlknur REİSOĞLU |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2009 |
Yerçekimi, kütle ve ağırlık kavramlarına ilişkin kavram yanılgılarının giderilmesinde haptic'in etkililiğinin belirlenmesi |
| Yasemin AYDIN |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2008 |
Artikülasyon eğitimine yönelik bilgisayar destekli öğretim materyalinin değerlendirilmesi |
| Alper ŞİMŞEK |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2008 |
Bilgisayar destekli İngilizce telaffuz materyalinin tasarımı, uygulanması ve değerlendirilmesi |
| Emre UZUN |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2007 |
Görme engelliler için basılı doküman yorumlama ve seslendirme sisteminin gerçekleştirilmesi |
| Muhammet BERİGEL |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2007 |
Web tabanlı ingilizce öğretim materyalinin tasarımı, uygulanması ve değerlendirilmesi |
| Zeynep ÇELİK |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2006 |
Web tabanlı otomasyon ve ölçme-değerlendirme yönetim sistemi: KTU Fatih Eğitim Fakültesi Örneği |
| Mustafa Serkan ABDÜSSELAM |
PROF. DR. HASAN KARAL |
2006 |
Matematiksel denklem ve ifadelerin bilgisayar ortamında grafikleştirilerek öğretilmesinin eğitime katkıları |
| Sema Nur DEMİRKAN |
PROF.DR. ADNAN BAKİ |
2006 |
İlköğretim 6. sınıf uzayı keşfediyoruz ünitesinin etkileşimli video destekli öğretimi |
| Zeynep HALİLOĞLU TATLI |
PROF.DR. ADNAN BAKİ |
2005 |
İlköğretim II. kademe bilgisayar ders müfredatına proje tabanlı öğretim yöntemiyle yeni bir yaklaşım |
| Sakine ŞENSOY |
PROF.DR. ADNAN BAKİ |
2005 |
KTÜ BÖTEB için bir WEB tabanlı eğitim sitesi geliştirilmesi ve kullanılabilirliğinin incelenmesi |