Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

Doktora Programı :::

Doktora Tezleri

TEZ YAZARI DANIŞMAN YIL TEZ ADI
İbrahim Enes ÖNER PROF. DR. HASAN KARAL 2024 İngilizce dersi öğretimine yönelik duygu temelli çevrimiçi bir sistemin tasarlanması ve eğitsel açıdan değerlendirilmesi
Ahmet Doğukan SARIYALÇINKAYA PROF. DR. HASAN KARAL 2024 Uzaktan eğitimde öğrencilerin duygu durumlarını yapay zeka ile tespit ederek dönüt ve yönlendirme sağlayan ortamın tasarlanması ve değerlendirilmesi
Süheda MUMCU PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU 2024 Dönüt Sistemi İçeren Blok Tabanli Programlama Platformunun Geliştirilmesi ve Programlama Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi
Murat ATASOY PROF. DR. HASAN KARAL 2023 Üç Boyutlu Sanal Türk İşaret Dili Tercümanının Tasarımı ve Geliştirilmesi​
Melek ATABAY PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU 2022 Çevrimiçi Öğrenmede ÖzDüzenleme Becerisini Desteklemeye Yönelik Öğrenme Analitikleri Tabanlı Sistemin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Adil YILDIZ PROF. DR. HASAN KARAL 2022 Eşzamanlı İşbirlikli Çevrimiçi Kodlama Ortamının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Erhan ÇİFTÇİ PROF. DR. HASAN KARAL 2022 Programlama Öğretimine Yönelik Eğitsel Oyundaki Oyun Unsurlarının Oyuncu Tiplerine Göre Uyarlanmasına Yönelik Bir Çalışma
İsmail ÇETİN DOÇ. DR. A. KÜRŞAT ERÜMİT 2022 Matematik Problemlerini Çözme Becerilerine Yönelik Oyunlaştırılmış Uyarlanabilir Zeki Öğretim Sisteminin Uygulanması Ve Değerlendirilmesi
Merve AYDIN PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU 2022   Programlama Öğretimi İçin Artırılmış Gerçeklik Tabanlı Programlama Editörünün (AGTPE) Geliştirilmesi, Programlama ve Transfer Becerisine Etkisinin İncelenmesi
Muharrem AYDIN PROF. DR. HASAN KARAL 2021 Ortaokul öğrencilerinin kodlama öğretimine yönelik uyarlanabilir eğitsel oyun ortamının tasarlanması ve değerlendirilmesi
Merve YILDIZ PROF. DR. HASAN KARAL 2021 Bilgi işlemsel düşünme becerisinin süreç temelli ölçülmesi ve değerlendirilmesi / Process-based measurement and evaluation of computational thinking skill
Şenay AYDIN DOÇ. DR. ESRA KELEŞ 2021 Çok Kullanıcılı Üç Boyutlu Sanal Ortamlarda Tarih Öğretiminin Tasarımı ve Değerlendirilmesi
Servet KILIÇ PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU 2020 Robotik programlama ve bilgi-işlemsel düşünme becerisine yönelik öğretim sürecinde öğretmenlerin pedagojik alan bilgisi gelişimi
Ebru TURAN GÜNTEPE DOÇ. DR. ESRA KELEŞ 2020 Etkileşimli hologram teknolojisiyle okul öncesi kavramların öğretimi
Fatih ERDOĞDU PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU 2019 Çevrimiçi öğrenme ortamlarında mizah kullanımının derse bağlılığa etkisinin incelenmesi
Hüsamettin ERDEMCİ PROF. DR. HASAN KARAL 2019 Öğrenme analitiklerinin öğrenenlerin öz düzenlemeli öğrenmelerine etkisinin incelenmesi
Mithat ELÇİÇEK PROF. DR. HASAN KARAL 2019 Programlama öğretimine yönelik video destekli çevrimiçi bir öğrenme ortamının tasarımı ve değerlendirilmesi
Seyfullah GÖKOĞLU PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU 2019 Sanal gerçeklik temelli öğrenme ortamının yangın güvenliğine yönelik davranışsal becerilerinin gelişimine etkisi 
Mücahit ÖZTÜRK PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU 2018 Ters-Yüz sınıf modelinde öğrencilerin öz-düzenleyici öğrenme becerilerinin gelişiminin incelenmesi: Yabancı dil dersi örneği
Lokman ŞILBIR  PROF. DR. HASAN KARAL 2017 Grafik sembolleri temel alan teknoloji destekli öğrenme ortamlarının işitme engelli öğrencilerin okuryazarlık ve iletişim becerileri üzerindeki etkilerinin incelenmesi

 

Menüyü Kapat