Doktora Programı :::
Doktora Tezleri
TEZ YAZARI | DANIŞMAN | YIL | TEZ ADI |
İbrahim Enes ÖNER | PROF. DR. HASAN KARAL | 2024 | İngilizce dersi öğretimine yönelik duygu temelli çevrimiçi bir sistemin tasarlanması ve eğitsel açıdan değerlendirilmesi |
Ahmet Doğukan SARIYALÇINKAYA | PROF. DR. HASAN KARAL | 2024 | Uzaktan eğitimde öğrencilerin duygu durumlarını yapay zeka ile tespit ederek dönüt ve yönlendirme sağlayan ortamın tasarlanması ve değerlendirilmesi |
Süheda MUMCU | PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU | 2024 | Dönüt Sistemi İçeren Blok Tabanli Programlama Platformunun Geliştirilmesi ve Programlama Becerilerine Etkisinin Değerlendirilmesi |
Murat ATASOY | PROF. DR. HASAN KARAL | 2023 | Üç Boyutlu Sanal Türk İşaret Dili Tercümanının Tasarımı ve Geliştirilmesi |
Melek ATABAY | PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU | 2022 | Çevrimiçi Öğrenmede ÖzDüzenleme Becerisini Desteklemeye Yönelik Öğrenme Analitikleri Tabanlı Sistemin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi |
Adil YILDIZ | PROF. DR. HASAN KARAL | 2022 | Eşzamanlı İşbirlikli Çevrimiçi Kodlama Ortamının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi |
Erhan ÇİFTÇİ | PROF. DR. HASAN KARAL | 2022 | Programlama Öğretimine Yönelik Eğitsel Oyundaki Oyun Unsurlarının Oyuncu Tiplerine Göre Uyarlanmasına Yönelik Bir Çalışma |
İsmail ÇETİN | DOÇ. DR. A. KÜRŞAT ERÜMİT | 2022 | Matematik Problemlerini Çözme Becerilerine Yönelik Oyunlaştırılmış Uyarlanabilir Zeki Öğretim Sisteminin Uygulanması Ve Değerlendirilmesi |
Merve AYDIN | PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU | 2022 | Programlama Öğretimi İçin Artırılmış Gerçeklik Tabanlı Programlama Editörünün (AGTPE) Geliştirilmesi, Programlama ve Transfer Becerisine Etkisinin İncelenmesi |
Muharrem AYDIN | PROF. DR. HASAN KARAL | 2021 | Ortaokul öğrencilerinin kodlama öğretimine yönelik uyarlanabilir eğitsel oyun ortamının tasarlanması ve değerlendirilmesi |
Merve YILDIZ | PROF. DR. HASAN KARAL | 2021 | Bilgi işlemsel düşünme becerisinin süreç temelli ölçülmesi ve değerlendirilmesi / Process-based measurement and evaluation of computational thinking skill |
Şenay AYDIN | DOÇ. DR. ESRA KELEŞ | 2021 | Çok Kullanıcılı Üç Boyutlu Sanal Ortamlarda Tarih Öğretiminin Tasarımı ve Değerlendirilmesi |
Servet KILIÇ | PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU | 2020 | Robotik programlama ve bilgi-işlemsel düşünme becerisine yönelik öğretim sürecinde öğretmenlerin pedagojik alan bilgisi gelişimi |
Ebru TURAN GÜNTEPE | DOÇ. DR. ESRA KELEŞ | 2020 | Etkileşimli hologram teknolojisiyle okul öncesi kavramların öğretimi |
Fatih ERDOĞDU | PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU | 2019 | Çevrimiçi öğrenme ortamlarında mizah kullanımının derse bağlılığa etkisinin incelenmesi |
Hüsamettin ERDEMCİ | PROF. DR. HASAN KARAL | 2019 | Öğrenme analitiklerinin öğrenenlerin öz düzenlemeli öğrenmelerine etkisinin incelenmesi |
Mithat ELÇİÇEK | PROF. DR. HASAN KARAL | 2019 | Programlama öğretimine yönelik video destekli çevrimiçi bir öğrenme ortamının tasarımı ve değerlendirilmesi |
Seyfullah GÖKOĞLU | PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU | 2019 | Sanal gerçeklik temelli öğrenme ortamının yangın güvenliğine yönelik davranışsal becerilerinin gelişimine etkisi |
Mücahit ÖZTÜRK | PROF. DR. ÜNAL ÇAKIROĞLU | 2018 | Ters-Yüz sınıf modelinde öğrencilerin öz-düzenleyici öğrenme becerilerinin gelişiminin incelenmesi: Yabancı dil dersi örneği |
Lokman ŞILBIR | PROF. DR. HASAN KARAL | 2017 | Grafik sembolleri temel alan teknoloji destekli öğrenme ortamlarının işitme engelli öğrencilerin okuryazarlık ve iletişim becerileri üzerindeki etkilerinin incelenmesi |